FANDOM

Шукач (англ. Watcher) - це одна з машин, яка присутня в грі Horizon: Zero Dawn .

Опис Редагувати

Зовні шукачі нагадують тероподів - динозаврів з витягнутою шиєю, що ходять на двох задніх лапах. Не дивлячись на те, що є найменшою зустрічною машиною, його зріст досягає росту великої собаки.

Відмінною рисою є довга шия з непропорційно великою головою, в якій встановлені мерехтлива сенсорна матриця і прожектор. Дана комбінація дозволяє роботу вільно повертати головою і спостерігати за навколишнім середовищем.

У порівнянні з головою, тіло шукача виглядає непропорційно малим. Баланс дотримується за допомогою двох тонких ніг і противаги у вигляді хвоста.

Здібності Редагувати

Шукачі можуть спостерігати і сканувати навколишнє середовище в пошуках загрози.

Незважаючи на відсутність озброєння, шукачі можуть нападати на людей. Коли він стривожився, у шукача включається ліхтар і за допомогою яскравого світла, випромінюваного очима, він може знайти людину.

Частини тіла Редагувати

Компонент Інформація Вразливість Імунітет Зображення
Тулуб Жорсткий зовнішній кожух для захисту синтетичних м'язів і операційних систем. До оглушення Відсутній
Watcher-Body
Око Якщо вдарити шукача в око, це завдасть йому великих втрат До всього Відсутній
Watcher-Eye

Поради Редагувати

Шукачі не становлять особливої небезпеки, але можуть злякати вашу здобич або привернути увагу небезпечних ворогів. Зустріч з групою таких машин може перетвориться в затяжний бій, тому краще усувати їх приховано або зовсім уникати.

Випадкова вікі