FANDOM

Hqdefault-0

Уроки виживання - головний квест в грі Horizon: Zero Dawn.

Проходження Редагувати

На наступний день Раст взявся за навчання Елой. Після кат-сцени зберіть ягоди, які відзначені маркером. Ці ягоди дуже корисні в грі, особливо на високому рівні складності. Досліджуючи величезний відкритий світ Horizon, не втрачайте можливість зібрати їх - вони потрібні для приготування ліків і можуть відновлювати здоров'я. З'їжте ягоди, використовуючи верхню хрестовину, а після слідуйте за Растом. Піднявшись на пагорб, ви

Horizon-Zero-Dawn-01-380x215

натрапите на шукачів, пригніться і сховайтеся від них в кущах. Зачекайте, поки шукач пройде повз, після перейдіть в наступні кущі. Минаючи таким чином три машини, продовжуйте свій шлях разом з Растом. Переслідуючи стадо нейтральних машин, збирайте гілки і каміння. Нагнавши їх, киньте камінь у вказане місце, щоб Раст вбив одного з роботів. Коли Раст вб'є машину, зійдіть до нього і витягніть деталі. Отримавши металеві уламки і нарвавши деревнику, ви зможете виготовити стріли - для цього відкрийте меню зброї - L1 - і виготовте стріли. Зробивши собі стріли, підкрадіться до роботів на пагорбі.

Подивившись кат-сцену, використовуйте візор і проскануйте машину для того, щоб дізнатися її слабкі місця. У цієї машини це очі і бак з пальним на спині, цільтеся в них, щоб убити її. Одного пострілу вам не вистачить, тому приготуйтеся зробити наступний відразу ж. Також машина може атакувати вас у відповідь, тому якщо це станеться, використовуйте перекид, щоб уникнути шкоди. Здолавши свою першу машину, витягніть з неї деталі, а після біжіть за Растом на допомогу людині. Людина, що кликала на допомогу, знаходиться за зграєю нейтральних машин і декількох шукачів. Вам потрібно пробратися до нього, використовуючи візор - просканувавши машину, він може відзначити вам шлях її пересування. Ховаючись в чагарниках, вичікуйте потрібних моментів і просувайтеся до хлопця. Добравшись до нього, вам потрібно вивести його з небезпечного місця. За напарника можна не переживати, машини його не побачать в будь-якому випадку, а от вас можуть виявити. Повернувшись до Раста і подивившись кат-сцену, вас познайомлять з місцевою системою емоційних рішень. Ці рішення впливають на те, як поведе себе головна героїня в певних ситуаціях, а також це дозволить вам особисто створити характер Елой. Після цього піде ролик, і по його завершенню ви вже перейдете до нового завдання і вже до дорослої Елой.

Випадкова вікі