FANDOM

Тірса - Вищий Матріарх племені Нора. Вона підвищила Елой, як Шукача(посада), щоб вона могла дізнатись, що трапилося в день Ініціації. Як член Вищих Матріархів, вона намагається керувати Норою з співчутливою мудрістю, через що часто стикається з Лансрою.

Історія Редагувати

Виступаючи в якості основної форми правління для Нори як у політичних, так і в релігійних цілях, Тірса, Лансра і Єзза намагаються вести своє плем'я через багато ситуацій, від дотримання звичаїв Великої Матері до війни з божевільним сонцем королем Джираном. Проте, рухаючись всередині гори Великої Матері, вони виявили, що дівчика-немовля лежить перед дверима Великої Матері. Вважаючи, що ця дитина була важливою, Тірса намагалася добитися від інших матріархів розуміння, але Лансра була проти, вважаючи, що дитина є небезпекою для Нори, і, отже, вони мали віддати дитину Расту, щоб піклувався про неї.

Події Horizon Zero Dawn Редагувати

Проти інших побажань Матріархів, Тірса ​​прийняла малечі ім'я Елой, підібране Растом, що викликало обурення інших матріархів. Вони відправили дитину звідси, незважаючи на незгоду Тірси.

Тірса та Елой не зустрічалися, поки останній не виповнилося 19 років, і Тірса була дуже задоволена побачити її знову. Проте, вона могла лише забезпечити заохочення на Ініціацію і відправила Елой, щоб та побачила свого друга. Вона, разом з іншою частиною племені, була шокована, коли дізналася про вбивство кандидатів Ініціації, а Елой , як єдину вижившу.

Проти бажань Лансри, Тірса дозволила Елой відновитись на горі Великої Матері. Коли Елой відновилася, Тірса відвела її до дверей, щоб пояснити обставини народження Елой. Коли вона опинилася перед дверима, жіночий голос і яскраво-червоний промінь сканували Елой, але не змогли дозволити її вхід через збій. Тірса протлумачила, що це означає, що Елой повинна зцілити світ від руйнації, і нарекла дівчину Шукачем, щоб знайти відповідь на цю проблему.

Особистість Редагувати

Тірса мудра, співчутлива і прийнятна. Вона не боїться діяти проти інших побажань матріархів, якщо вона відчуває, що це правильно, наприклад, коли вона благословляє ім'я Елой, а потім призначає її Шукачем.

Оскільки вона Вищий Матріарх, передбачається, що в Тірси є діти, онуки та правнуки.

Випадкова вікі