FANDOM

Horizon-Zero-Dawn™ 20170216231617

«Повертай назад або надивися спойлерів. Вибирай. »

Spoiler-alert

Повертайтеся сюди після завершення проходження гри. Будь ласка.

Не хотіла б я опинитись у компанії маленького Тревіса Тейта, вихованого Тревісом Тейтом
― Елізабет Собек

Тревіс Тейт — програміст, альфа підфункції АЇД.

ІсторіяРедагувати

Мати Тревіса належала до п'ятидесятників, а її улюбленим розділом Біблії був "Одкровення", про що син потім згадає на інтерв'ю. Однак, навіть під сильним релігійним впливом жити безгрішно йому не вдалося. Коли працював над проектом "Пересмішник" у ФБР, він кепкував над своїми колегами, ще Тревіс палив цигарки із справжнього тютюну, а про його уподобання стосовно фільмів у пристойному суспільстві не згадують. На момент появи чуми Фаро Тревіс взагалі перебував у розшуку за "нерозголошений інцидент" у компанії "Стерлінг-Малкіт". Однак, персонал «Нульового світанку» його все ж відшукав і привіз на співбесіду. Тревіс погодився працювати над проектом, але не стільки задля порятунку життя на Землі, стільки заради "тридцяти років байдиків у Елізіумі, переглядаючи порнушку".

Під час роботи над "Нульовим світанком" колегам теж було несолодко з ним. На Геловін 2065-го року Тревіс одягнувся як Елізабет Собек і випрошував у всіх цукерки, наче дитина. Саміна Абаджі ледь не сказилася, відхиляючи його пропозиції того, що він бажав занести у базу АПОЛЛОНа. Ще у "старому" комплексі всі стіни двигтіли через те, що Тревіс дуже гучно вмикав дет-метал 1980-років, коли кодив АЇДа. Після переїзду на ГЕЮ-Прайм він назвав це місце "замороженим пеклом", і дуже засмутився, що не узяв з собою фізичні копії улюблених непристойних коміксів. Тревіс загинув разом з іншими альфами, коли Тед Фаро вирішив стерти АПОЛЛОН.

Незважаючи на постійні, не завжди доречні жарти, захоплення стимуляторами та любов до сумнівних розваг, Тревіс Тейт був спостережливим та цінував друзів. Коли Елізабет Собек прощалася з колегами, він сказав їй: То ж... гарної мандрівки, Ліз, і побачимось ще?. Зі своєю роботою він впорався краще, ніж добре: коли АЇД був пробуджений сигналом невідомого походження, він захотів знищити всю існуючу біосферу Землі, для чого його і було створено.

Випадкова вікі