FANDOM

Hzd
Alttp bow cursors by blueamnesiac-d50d70o

Елой доступні 36 навичок, розподілені на три групи: Нишпорка (Prowler), Смілива (Brave), та Збирач (Forager). Вивчення нових умінь відбувається через витрату на них очок навичок: одного, двох, або трьох. Нові вміння відкриваються поступово. Спочатку доступні найдешевші навички, потім, після їх вивчення, стають доступними дорожчі вміння у тій же гілці. Не можна "перескочити" одразу до дорогих вмінь.

ІнтерфейсРедагувати

На екрані вмінь зібрані одразу вони всі, розподілені на три групи. Вже відомі навички намальовані яскравими відтінками, ще не вивчені — тьмяними. Вміння групи Нишпорка мають жовте тло, Смілива — помаранчеве, Збирач — рожеве. До проходження завдання "Шукач біля воріт" група навичок, яка бере початок від Приманювання (Lure Call), невідома, і показується знаками питання.

Нишпорка Редагувати

SilentStrike-Icon HunterReflexes-Icon SilentDrop-Icon
Тихий удар Рефлекси мисливця Тихе падіння
Натисніть R1, щоб здійснити безшумне усунення невеликих машин та людей, або нанести багато пошкоджень середнім ворогам. Час уповільнюється протягом прицілювання у стрибку чи ковзанні. Приземлення від падіння чи стрибка цілковито безшумне, і не насторожує інших не сполоханих ворогів.
StrikeFromAbove-Icon BalancedAim-Icon LowProfile-Icon
Удар згори Балансування Низький профіль
Натисніть R1, щоб тихо впасти та убити малу машину чи людину, або нанести велику шкоду середнім ворогам. Використовуйте зброю дальнього бою, коли балансуєте на мотузках. Додатково зменшує вашу видимість для ворогів під час присідання.
Тихий удар, EXP 2 Рефлекси мисливця, EXP 2 Тихе падіння, EXP 2
↓→——————→——————→——————→↓

↓...............................................................................↓

StrikeFromBelow-Icon StrongStrike-Icon DodgeProwess-Icon
Удар знизу Сильний удар Хитрий викрутас
Натисніть R1, коли висите під ворогами-людьми, щоб здійснити тихе вбивство. Збільшення шкоди від атак-ударів на 15%. Утримуйте коло (кнопку) для довгого перекату-ухиляння, або доторкніться до кола для короткого перекату-ухиляння.
Удар згори, EXP 3 Удар згори, EXP 3 Низький профіль, EXP 3
LeaderStrike-Icon StrongStrike+-Icon QuietSprint-Icon
Удар по ватажкові Сильний удар+ Тихий біг
Натисніть R1, щоб здійснити тихе вбивство важко озброєних та елітних ворогів-людей. Збільшення шкоди від атак-ударів на 30%. Біг безшумний, шанси перемінити найближчих ворогів суттєво зменшені.
Удар згори, EXP 3 Сильний удар, EXP 3 Хитрий викрутас, EXP 3

Смілива Редагувати

Concentration-Icon CriticalHit-Icon Precision-Icon
Концентрація Критичний удар Влучність
Коли цілитесь, натисніть R3, щоб сповільнити час. Натисніть R1, щоб нанести багато шкоди ворогам, збитим з ніг. Легкі удари списом мають збільшені шанси збити броню та компоненти.
Нічого. Нічого, EXP 1 Нічого, EXP 1
HeavyLifter-Icon CriticalHit+-Icon Precision+-Icon
Важкоатлет Критичний удар+ Влучність+
Рухаєтесь швидше, коли тримаєте важке озброєння. Критичні удари наносять більше шкоди. Легкі удари списом мають суттєво збільшені шанси збити броню та компоненти.
Концентрація, EXP 2 Критичний удар, EXP 2 Влучність, EXP 2
Concentration+-Icon DoubleShot-Icon KnockDown-Icon
Концентрація+ Подвійний постріл Збивання з ніг
Збільшує максимальну тривалість концентрації. Використовуйте R1, коли цілитесь, щоб узяти ще одну стрілу, на всіх луках. Сильні удари списом будуть швидше збивати з ніг машини.
Важкоатлет, EXP 3 Важкоатлет, EXP 3 Влучність+, EXP 3
FastReload-Icon TripleShot-Icon FightingBack-Icon
Швидка перезарядка Потрійний постріл Удар у відповідь
Швидша перезарядка, поки використовуєте концентрацію. Використовуйте R1, коли цілитесь, щоб узяти до трьох стріл за раз, на всіх луках. Сильні удари списом наносять більше пошкоджень, коли у Елой мало здоров’я.
Концентрація+, EXP 3 Подвійний постріл, EXP 3 Збивання з ніг, EXP 3