FANDOM

Теодор «Тед» Фаро - персонаж з гри Horizon: Zero Dawn.

Біографія Редагувати

Теодор «Тед» Фаро (дата народження - 24 січня 2013) - американський підприємець і діловий магнат. Є засновником корпорації «Автоматизовані системи Фаро» - найбільшої корпорації за всю світову історію, а також найбагатшою людиною в світі і першим трильйонером. Народився і виріс в Солт-Лейк-Сіті, штат Юта. Провчився два роки в бізнес-школі Каліфорнійського університету в Лос-Анджелесі. У 2033 році кинув навчання і заснував власну компанію «АСФ». На перших порах її частка на ринку була невелика, проте в кінці неспокійних 30-х компанії вдалося зробити прорив, створивши популярні серії персональних асистентів і роботів-охоронців. А справжній успіх прийшов до «АСФ» в 2040-х завдяки знаменитій лінійці «зелених» роботів, які внесли найбільший вклад в справу «Відновлення» і допомогли вирішити кліматичну кризу. Під кінець десятиліття «АСФ» відкрила підрозділ оборонних розробок, а до 2053 року стала найбільшим в світі виробником бойових платформ. На сьогодення містер Фаро є найвідомішим у світі бізнесменом, одним з найбільш затребуваних доповідачів на ділових конференціях і впливовою фігурою в питаннях політики, культури та міжнародних відносин.

Характер Теда Редагувати

Теодор Фаро володіє дуже примітним характером. В якійсь мірі він жадібний, для нього його компанія коштує понад усе на планеті. Схильний до різких рішень, яких від нього не чекають. Дуже спокійний і лише зрідка дає волю емоціям.

Реакція Теда на вихід роботів з-під контролю Редагувати

Під час обговорення питання з Елізабет Собек про вихід бойових роботів з-під контролю, Тед виглядає дуже пригніченим, він весь час повторює, що не хотів цього. Коли Собек пропонує Фаро вихід у вигляді проекту «Нульовий Світанок», який компанія повинна фінансувати, Тед запитує, чи немає іншого виходу, показуючи, що навіть тоді, коли питання стоїть про вимирання всього живого, Тед думає про гроші нарівні з життям людства. Але Елізабет, як найрозумніша на той час людина, переконує Теда профінансувати її проект.

Ставлення Теда до проекту «Нульовий Світанок» Редагувати

В цілому, Тед розуміє, що проект Елізабет - єдиний вихід, але з деякими аспектами він все ж надалі не погоджується. Наприклад, він був переконаний, що нащадкам, які виростуть в бункерах, не потрібні знання предків, тому що нащадки можуть наслідувати приклад предків і зробити аналогічні помилки в своїй історії.

Саме тому Тед приймає критичне рішення - вбити людей, які відповідальні за сховище знань людства за дві тисячі років, і видалити всі ці знання зі сховища.

Випадкова вікі