FANDOM

СталкерСталкер (англ. Stalker) - це машина у грі Horizon: Zero Dawn.

Опис Редагувати

На відміну від інших машин бойового класу, які використовують пряму, відкриту агресію, Сталкер використовує приховані атаки. Одночасно з тим, що вони в основному зустрічаються в середовищах джунглів, в яких бій сам по собі є складним завданням, це робить Сталкера надзвичайно небезпечним.

Цей робот схожий на леопарда. На відміну від інших машин середнього бойового класу, таких як Пилозуб і Лиходій, броня Сталкера є чорною, і складається з відносно невеликих гексагональних пластин, які утворюють кольчугу. Сталкери мають набір з трьох візуальних датчиків на кожній стороні їхньої голови, розташовані у формі трикутника. Кожна з чотирьох "лап" Сталкера обладнана трьома кігтями. На спині, біля основи своєї довгої, стрункої шиї та між її плечами, є пушка. На кожному стегні знаходиться мінна катапульта, яка скидає міни поблизу. Енергетична комірка знаходиться на нижній частині спини, до якої прикріплені чотири довгі антеноподібні споруди. Машина має висувний хвіст, що майже вдвічі перевершує його корпус, оснащений різким шипом на кінчику.

Здібності Редагувати

  • Маскування: Використовуючи стелс-генератор, щоб вигинати світло навколо рами, Сталкер володіє здатністю ставати практично повністю невидимим, дозволяючи йому влаштувати засідку на ворога, залишаючись невидимим. Проте маскування не є ідеальним,тому коли машина рухається можна її помітити. У прямому бою маскування надає значну перевагу Сталкеру. Однак його можна відключити.
    • Замаскованого Сталкера неможливо засканувати візором.
  • Дротомет: Сталкер може використовувати цю тиху зброю для короткочасних атак.
    • Коли машина застосовує дротомет, тоді у неї тимчасово вимикається стелс-генератор і можна визначити її позицію.
  • Мінна катапульта: Коли Сталкер стає невидимим, то розміщує численні міни на землі. Вони вибухають, якщо щось знаходиться поруч із ними, завдаючи великого збитку і відволікаючи Елой від Сталкера. Катапульти можуть бути відключені.
  • Хвост: як засіб ближнього бою, він може використовувати свій висувний хвіст для удару опонентів.
Роботи
Роботи добувачі
Каменегриз 200
БігунДуголобКаменегризунКлацозубеньПастухСписорігСтрічкорігТупотунСтерв'ятникШуліка
Бойові роботи
Громопащ 200
БуревісникГромопащПилозубСталкерЛиходій
Відновлювачі
Шукач 200
ДовгонігДовгошийШукач (Робот)
Транспортні машини
ВогнБурд 200
БегемотВогняний бурдюкМорозильний бурдюкСкараб
Особливі роботи ЗагарбникЗаражені роботиМеталевий дияволСмертоносник
Інше РоботиШаблон:Всі роботиШаблон:Роботи