FANDOM

Раст - персонаж і один з головних героїв гри Horizon: Zero Dawn.

ОписРедагувати

Раст є чоловіком середнього віку, членом племені Нóра. Обраний верховними матріархами племені для виховання дівчинки Елой, яка народилася при загадкових обставинах і нареченою вигнанцем з народження. Колись всю сім'ю Раста вбили, але він не впав у відчай і знайшов в дівчинці Елой нову сім'ю. Історія Раста дуже трагічна. Колись він жив у племені Нора і полював на роботів, як і всі його одноплемінники, у нього була дружина і дочка 6-ти років, яку він дуже любив. Але в один день на плем'я напала група з 12-ти головорізів, дружина загинула в битві з ними, а дочку Раста і багатьох інших взяли в полон. Варто було тільки підійти на відстань пострілу, як розбійники тут же вбивали бранця. Розбійники йшли до самого кордону Священної землі, а Раст переслідував їх на відстані. Коли головорізи підійшли до кордону, вони вбили всіх полонених, включаючи дочку Раста, і кинули на іншу сторону(а членам племені Нора не можна виходити за межі Священної землі), щоб їх тіла не могли забрати і поховати. Раст, вбитий горем, звернувся до найтемніших ритуалів племені і став шукачем смерті, йому більше не було місця в племені, і він відправився на пошуки вбивць. Він вистежував і вбивав тих негідників протягом року. І він убив всіх, і, жахливо поранений, дійшов до межі Священної землі, але не встиг через неї переступити, і впав без сил. Його знайшов загін мисливців, і один з них, порушуючи заборону, перетягнув Раста на Священну землю. Расту стало краще, але він все так і залишився шукачем смерті, і не міг знаходитися на Священній землі. Тоді вищі матріархи вирішили запропонувати Расту стати вигнанцем, на що той зрадів і погодився. Тепер він міг жити на Священній землі, правда, в повній самоті, але він все одно був щасливий.

Дівчинку Елой йому віддали на виховання через те, що члени племені її боялися, так як вона була знайдена у самій Великій Матері.

Для Елой він є єдиним батьком, якого вона коли-небудь знала, і єдиною впливовою фігурою в її житті. Через закони племені йому заборонено говорити дівчині чому плем'я цурається її.

Смерть Редагувати

Під час нападу культистів на учасників Ініціації, Раст ціною власного життя врятував Елой від Геліса та вибуху.

Цікаві факти Редагувати

На самому початку гри Раст разом з Елой, яка на той час ще була немовлям, пройшов великий шлях, щоб дати їй ім'я.

Випадкова вікі