FANDOM

Подарок из прошлого (иллюстрация)

Подарунок з минулого - основний і перший квест в грі Horizon: Zero Dawn.

Проходження Редагувати

Після довгої кат-сцени ви берете під управління маленьку Елой і опиняєтеся в печері. Освоївши управління, біжіть вперед по вузьких проходах печери і коридорах покинутого будинку з минулого.

6eeb981e-8b1a-4acb-8b47-8504cf7fec71

У першому ж приміщенні огляньте мерця в центрі, на ньому ви знайдете візор - це свого роду сканер місцевості, він може сканувати машини і предмети, давати їм характеристику, а також з його допомогою можна прослуховувати аудіозаписи та відео з минулого. Активувавши пристрій, ви побачите енергетичні частини руїн, це допоможе вам вирішувати головоломки в подібних місцях.

Підійдіть до дверей, на яку вказує маркер, потім розверніться і зайдіть в сусідню кімнату. Тут активуйте візор і проскануйте кімнату, а після - використайте голозамок. Для того щоб відкрити двері, вам необхідно повернути голозамок за годинниковою стрілкою два рази. Двері відкриються, і ви зможете пройти. Після цього вам потрібно пройти весь комплекс, слідуючи за маркером. Почувши голос Раста, біжіть по камінню вгору. Після перегляду кат-сцени завдання буде завершене.

Поради Редагувати

Варто використовувати візор в кожній кімнаті і прослуховувати всі аудіозаписи, для того, щоб дізнатися, що тут сталося.

Випадкова вікі