FANDOM

Karakter-design-studio-carja-ceremony-005-cm-small
Карха - це передові та могутні племена, якими керує монарх, король-сонце Авад. Вони називають свою націю Сундом, а їх столицю - Меридіан. Вони мають величезне населення і більш розвинені в економічному і військовому відношенні в порівнянні з іншими племенами

ІсторіяРедагувати

Карха виникла на "Дикому Сході". Їх перший король-сонце Араман відкрив "Залишки древніх", з якого він приніс у своє плем'я знання про спостереження за Сонцем, його рухом та сонячним поклонінням. Крім того, Карха отримало з них знання про першу писемність. За незрозумілих причин Карху атакували і вигнали з їхньої первісної батьківщини ворожі племена,що колись були їх мирними сусідами; Вони були або налякані, або заздрили про знання Кархи. Карха була змушена мігрувати на захід у жорстку подорож, так як багато сімей, включаючи Араманову, загинули під час подорожі. Їх мандрівка закінчилася, коли вони виявили Шпиль і Араман оголосив Шпилеву мекку як свой новий притулок та назвали його Меридіан.

Під час правління 3-го сонця-царя Садахіна, Карха розширило своє панування і встановило нинішній Сундом. Через наступні кілька поколінь сонць-королів Карха продовжувала розширювати свої володіння.

HI4YfWq

Після короткої мирної інтерлюдії Карха під час правління 12-го сонця-короля Хівса почала повторно мілітаризуватися, битися з іншими племенами та захопляти рабів. Під час правління 13-го сонця-короля Джирана, Сундом опинився під загрозою роботів та руйнувань. Джиран вважає, що людські жертви для бога Сонця були необхідні для припинення агресії машин. Тоді Карха розпочала серію нападів на племінні селища та захопила племена, які використовувалися в кривавих жертвах, у тому, що стало відомим як Червоні Рейди.

Жорстокість Джирана сильно відчужувала деяких його людей, включаючи його сина Авада, який врешті-решт пішов проти свого батька і підписав союз з плем'ям Озерам. Після того, як Джиран був убитий власним сином, Авад замінив його батька і став 14-м Сонцем. Він приступив до закінчення Червоних Рейдів і почав серію реформ у Сундомі, таких як заборона рабства. Проте не вся Карха йшла за новим королем, особливо ті, хто залишився вірним Джирану. Ці розкольники та прихильники старого режиму Джирана втекли з Меридіана і створили своє власне королівство в Заході Сонця і заснували плем'я "Карха темряви".

Мир залишався між Кархою та іншими племенами, але останнім часом між племенами були конфлікти.

Суспільство Редагувати

Карха є патріархальним суспільством. Жінки соціально виключені зі складу військ та священства. Карха також має класовий розмоділ, з дворянами, ремісниками та простолюдинами. Є два ринки в Меридіані, один для дворян, а інший - для простолюдинців. В ніч в Меридіані, більшість простолюдинів піднімаються на ліфті в свої будинки в навколишніх селах.

Lucas-bolt-team-brown-suncarja-09

Карха бачать себе окремо від інших племен, і дивляться на сторонніх людей, таких як Нора, як примітиви. За подіями гри Авад намагається реформувати погляди та політику Кархи, такі як відкрите визнання статі та статусу, скасування рабства та терпимості до інших племен.

Примітки Редагувати

  • Культура Кархи аналогічна культурі ацтеків та римлян.
  • Крім того, використання Кархою військ Авангардів Озерам, як королівських захисників схоже на Східну Римську імперію,Візантію, використання німецьких солдатів як їх варязької гвардії.
  • Угода про іменування має чоловічі імена, що закінчуються на приголосну, в той час як у дівчат закінчуються на голосний звук.

Випадкова вікі