FANDOM

IMG 0151

Концепт-арт жителів племені Банук

Банук - це кочове плем'я, батьківщина яких - гори, що знаходяться на півночі від Священної землі. Вони живуть в гармонії з машинами, які бродять по цьому світі.

Історія Редагувати

Одного разу писар Кархи Арам відправився вивчати Банук на їхній батьківщині - Бан-Ур. Там він найшов прекрасні краєвиди, хоча тут стоїть нестерпний холод. Арам також зацікавився надзвичайними звичаями місцевих.

Суспільство Редагувати

Плем'я Банук очолюють шамани, які, за їхніми ствердженнями можуть відчувати роботів поблизу. Іноді шамани вставляють частинки машин прямо в шкіру. Вони живуть у групах під назвою "урагани", вони дуже індивідуалістичні та незалежні люди. Навіть знаючи про гліфи, залишені Предтечами (людьми, що заселяли цей світ до "чуми Фаро",ще відомі як Древні) , плем'я вважає за краще записувати їхню історію у піснях.

Через їхню ізоляцію Банук часто вважається таким же загадковим, примітивним і диким, як плем'я Нора. Хоча торговці цього племені іноді відвідують Меридіан, вони рідко залишаються досить довго, щоб ще більше зацікавити Карху. Вони, здається, не готові вітати мандрівників, які відвідують їхні землі, навіть тих, хто приходить навчатися до них, як у випадку з Арамом. Банук очікує, що відвідувачі побудують власні притулки, полюватимуть і готуватимуть для себе.

Випадкова вікі