FANDOM

Банук — це кочове плем'я, батьківщина яких - гори, що знаходяться на півночі від Священної землі. Вони живуть в гармонії з машинами, які бродять у цьому світі.

Історія Редагувати

Одного разу писар Кархи Арам відправився вивчати Банук на їхній батьківщині - Бан-Ур. Там він знайшов прекрасні краєвиди, хоча стояв нестерпний холод. Арам також зацікавився надзвичайними звичаями місцевих мешканців.

Суспільство Редагувати

Плем'я Банук очолюють шамани, які, за їхніми твердженнями можуть відчувати роботів поблизу себе. Іноді шамани вставляють частинки машин прямо в шкіру. Вони живуть у групах під назвою "урагани", вони дуже індивідуалістичні та незалежні люди. Навіть знаючи про гліфи, залишені Предтечами (людьми, що заселяли цей світ до "чуми Фаро",ще відомі як Древні) , плем'я вважає за краще записувати їхню історію у піснях.

Через їхню ізоляцію Банук часто вважається таким же загадковим, примітивним і диким, як і плем'я Нора. Хоча торговці цього племені іноді відвідують Меридіан, вони рідко залишаються надовго, щоб зацікавити Карху. Карха, здається, не готові вітати мандрівників, які відвідують їхні землі, навіть тих, хто приходить навчатися до них, як у випадку з Арамом. Банук очікує, що відвідувачі побудують власні притулки, полюватимуть і готуватимуть їжу самі для себе.

Виноски Редагувати

Племена гри Horizon:Zero Dawn
Відомі племена та угруповання НораКархаКарха ТемрявиЗатемненняБанукОзерамУтаруТенак
Інше ПлеменаПереклад назв племенШаблон:ПлеменаШаблон:Плем'я