FANDOM

Металевий диявол (англ. Metal Devil) —

це колосальна старовинна бойова машина, що була спроектована і виготовлена в середині 21 - го сторіччя компанією Автоматизовані Системи Фаро. Офіційна назва - FAS-BOR7 "Гор".

Розробка Редагувати

В одному з підрозділів компанії Автоматизовані Системи Фаро ці машини були розроблені в якості гігантських автоматизованих виробників польових роботів і масивних облогових машин.

Зовнішній вигляд Редагувати

Металеві дияволи колосальні машини - настількі великі, щоб легко переповзати гору. Схожі зовні на гігантського омара, морського скорпіона чи якогось водного членистоноого. Він міцно стоїть на десяти ногах з чотирма довгими, потрійними зчепленими ногами, що підтримують сегментований "хвіст", тоді як шість коротких ніжок підтримують фронт головного шасі. Покритий товстою, чорною бронею, вона має чотири щупальця (тентаклі) попереду. Кожен з них обладнаний величезним свердлом, спроектованим для проникнення в сильно броньовані укріплення та бункери.

Металеві дияволи в даний час є найбільшими машинами в світі, довжиною майже 300 метрів, не рахуючи щупалець.

Історія Редагувати

Передапокаліптичний період Редагувати

Horus Hologram

Голографічна схема FAS-BOR7 Horus у руїнах комплексу Faro Automated Solutions

Бойові машини класу FAS-BOR7 "Гор" були започатковані власником АСФ Тед Фаро. Вони виконували роль "королеви" у відповідному "рої", копіюючи та відновлюючи Загарбників і Смертоносників, швидше, ніж могли бути знищені. Вони також були важкими облоговими частинами потужних захисних укріплень, які були здатні руйнувати своїми масивними свердлами. Їхні здібності зробили лінію "Колісниця" дуже успішною на військовому ринку.

Чума Фаро Редагувати

У 2064 р. підрозділи "Колісниці", що належать Хартц-Тімор Енерджі Комбінат, перестали відповідати на команди. Вони стали незалежними та почали перетворювали біомасу в топливо, щоб залишатися активними, цим самим започаткувавни Чуму Фаро. "Гори", завдяки своїм виробничим можливостям, були надзвичайно залежні від органічної речовини для палива, тому вони знищували буквально все живе .

Багато Металевих дияволів було знищено під час операції "Свобода"; 9-тій Механізованій бригаді реагування, підрозділу, який багато в чому сприяв різноманітним діям у конфлікті, вдалося перемогти одного на пляжі Літій, іншого в Акроні, штат Огайо, і навіть третього. Однак здібності "Горів "створювати рої зробили перемогу людей неможливою. У 2066 р. п'ятеро Дияволів та їх супровідна орда з інших роботів знищили останній великий військово-оборонний периметр у Вічіті, штат Канзас, і протягом двох днів знищили Команду Роботів США. На щастя, проект "Нульовий світанок" було завершено саме вчасно. Через два роки, в 2068 році, коли Земля була повністю без наявності життя і все паливо закінчилося, Гори заснули на більшу частину тисячоліття.

Цікаві факти Редагувати

  • В єгипетській міфології Гор - бог неба.
  • На відміну від інших роботів АСФ, АЇД не активував Металевих дияволів. Можливо, з часом вони остаточно вийшли з ладу - або ж він вважав їх непридатними для повторного знищення біосфери.

Галерея Редагувати

Виноски Редагувати

Роботи
Роботи добувачі
Каменегриз 200
БігунДуголобКаменегризунКлацозубеньПастухСписорігСтрічкорігТупотунСтерв'ятникШуліка
Бойові роботи
Громопащ 200
БуревісникГромопащПилозубСталкерЛиходій
Відновлювачі
Шукач 200
ДовгонігДовгошийШукач (Робот)
Транспортні машини
ВогнБурд 200
БегемотВогняний бурдюкМорозильний бурдюкСкараб
Особливі роботи ЗагарбникЗаражені роботиМеталевий дияволСмертоносник
Інше РоботиШаблон:Всі роботиШаблон:Роботи