FANDOM

Марго Шен — була членом проекту Zero Dawn, який виступає в ролі Альфи, який очолює функції підпорядкування ГЕФЕСТА.

Історія Редагувати

Раннє життя Редагувати

До Чуми Фаро Шен працювала робітником Faro Automated Solutions. Пізніше вона пішла з компанії. Швидше за все, в знак протесту діяльності FAS та їхньої жорстокої філософії.

Проект "Нульовий Світанок" Редагувати

Після виявлення Чуми Фаро, Марго було прийнято в проект "Нульовий Світанок". Вона була однією з дев'яти осіб, вибраних Елізабет Собек,щоб слугувати як Альфа,друга найвища посада в проекті. Шен керувала розвитком підпорядкованої функції ГЕФЕСТ, яка відповідала за надання ГЕЇ знань та будівельних потужностей, необхідних для виробництва різних спеціалізованих машин, які займаються терраформуванням Землі.

Спочатку Шен соромилася своїх юнацьких мовних манер та віку, будучи наймолодшою ​​альфою в проекті з широким вибором. Однак ці сумніви зовсім не вплинули на її продуктивність - Шен успішно очолила міждисциплінарну команду, що складається з інженерів-робототехніків, а також фахівців з машинного пізнання, віртуальної евристики та інших галузей штучного інтелекту. Коли ГЕФЕСТ був розроблений, сама Шен була здивована вишуканістю та мистецьким відчуттям, відображеним у дизайні ГЕЇ , зокрема її тенденції до біомімікрії.

Гея-Прайм Редагувати

Оскільки Чума Фаро знищила решту людства, Шен та решта Альф були евакуйовані на об'єкт Гея-Прайм, де вони проведуть решту свого життя, вдосконалюючи свої відповідні підлеглі функції. Шен особисто підрахувала, що за три роки вона займеться чергою завдань, хоча вона мало думала про те, як вона буде проводити час після цього. Хоча в Гея-Прайм, Шен була занепокоєна думками про кінець людського життя, що для неї було гірко; Як зазначив Трайв Тейт, Шен, швидше за все, була одна з останніх живих людей її віку.

Коли один з портів доступу Гея-Прайм був ушкоджений, під ризиком, що об'єкт опиниться під впливом Чуми Фаро, Шен особисто була свідком того, як Елізабет Собек пожертвувала своїм життям, щоб зберегти об'єкт у безпеці. Після смерті Собек Шен почала отримувати все частіше небажаних повідомлень від Теда Фаро, що вимагали оновлень про стан різних компонентів проекту Нульовий світанок. Не впевнена, як поводитися з наполегливістю уваги Фаро, Шен довірилася Чарльзу Ронсону і намірилася повністю ігнорувати Фаро.

Через деякий час Шен та інші Альфа зв'язалися з групою Фаро. Вони були шоковані, дізнавшись, що Фаро не тільки заблокував їх з усіх систем, але і стер всі копії архіву АПОЛЛОНа, намагаючись розпочати історію людства з чистого листа. Шен разом з Патріком Брошаром-Клейном кинулася потішити Саміну Ебадджі, яку довели до сліз через руйнацію її життєвої роботи. Тоді Фаро віддалено закупорив кімнату і випустив атмосферу, убивши Марго разом з іншими Альфами.

Виноски Редагувати

Персонажі
Персонажі до подій гри Аарон ХерресБашар МатіЧарльз РонсонЕлізабет СобекМарго ШенПатрік Брошар-КляйнРон ФельдерСаміна АбаджіТед ФароТревіс Тейт
Плем'я Нора ЕлойАранаБастДенДралЕнараФерлФіяҐрістЯргЯрмЮньКарстЛатМаріаМансНакоаОлараОрнРешСолайСонаТеймТебТокВалаВарлЯньТірсаЄззаЛансраБромКренГратаРастКамКарнстВартівник НораЮн
Плем'я Озерам БаюндБеладгаБрагельдДервальДоргельдЕлькендЕрзаФернундГарнандГераХакуртЙоргрізКаялафКендертКордафЛорундМенафТорговець таємними коробкамиОдундОлінПетраРалертРасгрундВілґунд
Плем'я Карха АхсісАйдабаАвадБалахБашадКантараДарадіДекамінДірідЕлідаЕнашаФірівГаванГулахніГавашХавашТрьохпалий ХуадівІльсадіІрідІтаменЯхамінДжаневаДжиранКедіКіндайвКудівЛахавізЛакхірЛіґанЛюбавадТорговець запчастинами роботівМалешМарадМарзавідНаманНасадіНасанНіл(раніше) ♠ ОмасНауковець ПаласПалейвдЗавідуючий кар'єромРанаманУсміхнений РанінРаванКлючар РаванаРокашаШахабадТаланахТуфанахВанашаВашадВалідЗаїдКантарахВартівник ВеликобіжностіВартівник Кремневої вершиниВартівник Сонячної борозниВартівник Долини задоволенняАраманБасадід
Карха Темряви АбасАтралБахавасДекамінГаливГелісШанахШівінТаравУтідЮсіс
Плем'я Банук АлюкіАрикАрнакБрінКикукКілікНулатОпітак СилукСайленсТекктукТикукУкан
Плем'я Тенак Уллія
Затемнення АЇДГелісОлін (під примусом) ■ Сайленс (раніше)
Різне Загальне Люди
Не належать жодному з племенНілСайленс
Інше ЛокаціїПереклад імен персонажейШаблон:ПерсонажіШаблон:Персонаж