FANDOM

IMG 0230

Карха Темряви, також називається "Карха в тіні", - плем'я, що складається з тої Кархи, яка щиро підтримала колишню війну сонця-короля Джирана проти інших племен або тих, хто живе в районі, що потрапив під контроль Кархи Темряви. Після того, як Авад вийшов на престол і покінчив з насильством, ці прихильники відкололися і створили свою державу в Заході Сонця - далеко на захід від карти - і перейменували себе в Карху Темряви.Часто одягнені в чорний і червоний колір, Тінь Карха непорядні і дивляться з презирством на сторонніх.

Історія Редагувати

До подій Horizon: Zero Dawn, Карха Темряви були членами оригінального племені Карха, які були прихильниками короля Джирана. Проте, коли король ставав дедалі менш нестабільним і розпочав Червоні Рейди, від яких постраждали інші племена, в Меридіані виникла громадянська війна, яка призвела до повалення і загибелі Джирана. Решта лоялістів втекли з Меридіана, залишившись в літньому палаці короля Джирана на Сонцях, як нова Карха, але під впливом Геліса вони називали себе "Кархою в тіні", оскільки вони сподівалися повернути своє місце в Меридіані.

Випадкова вікі