FANDOM

Карха Темряви (також називається "Карха в тіні"), - плем'я, що складається з тої Кархи, яка щиро підтримала колишню війну Короля-Сонця Джирана проти інших племен або тих, хто живе в районі, що потрапив під контроль Кархи Темряви. Після того, як Авад вийшов на престол і покінчив з насильством, ці прихильники відкололися і створили свою державу в Заході Сонця - далеко на захід від карти - і перейменували себе в Карху Темряви. Часто одягнені в чорний і червоний колір, Тінь Карха непорядні і дивляться з презирством на сторонніх.

Історія Редагувати

До подій Horizon: Zero Dawn, Карха Темряви були членами оригінального племені Карха, які були прихильниками короля Джирана. Проте, коли король ставав все більш несврівноваженим і розпочав Червоні Рейди, від яких постраждали інші племена, в Меридіані виникла громадянська війна, яка призвела до повалення і загибелі Джирана. Решта лоялістів втекли з Меридіана, залишившись в літньому палаці короля Джирана на Сонцях, як нова Карха. Під впливом Геліса вони називали себе "Кархою в тіні", оскільки вони сподівалися повернути своє місце в Меридіані.

Відомі представники Редагувати

Даний список без перекладу з англійської для подальшого написання статей
Atral
Abas
High Priest Bahavas
Ghaliv
Helis
Itamen (defected)
Dowager Queen Nasadi (defected)
Relentless Shivin
Savage Tarav
Considerate Udain
Uthid (defected)
Merciful Yusis
Known Settleme

Виноски Редагувати

Племена гри Horizon:Zero Dawn
Відомі племена та угруповання НораКархаКарха ТемрявиЗатемненняБанукОзерамУтаруТенак
Інше ПлеменаПереклад назв племенШаблон:ПлеменаШаблон:Плем'я