FANDOM

Каменегризун (англ. Rockbreaker) —одна з машин у грі Horizon: Zero Dawn.

Опис Редагувати

Тварюко, твоя пика настільки потворна, що тобі нічого не лишається, як запхати її під землю
― Елой, націлившись на каменегризуна
Каменегризун — велика кротоподібна машина. Ці роботи неймовірно небезпечні і сильні в бою. Їх можна зустріти, в основному, на відкритих місцях. Каменегризуни риють тунелі під землею своїми потужними кігтями. Якщо поруч знаходиться ця машина, ви почуєте гучний шум, ніби хтось, дуже великий, риє землю прямо під вами.

Каменегризун в момент «виринає» з-під землі і атакує Елой, закидаючи її камінням. Цей ворог небезпечний не тільки своїми атаками, але і тим, що переслідує гравця і навіть з далекої відстані може потрапити в нього камінням, збити з бігуна або іншої осідланої машини.

Можна взяти цього робота під свій контроль після перехоплення котла ДЗЕТА.

Трофеї Редагувати

Частини тіла Редагувати

Зображення Назва Опис Вразливість Імунітет
Rockbreaker-Body Тіло Міцна оболонка, яка захищає синтетичні м'язи та операційні системи. Мороз
Freeze іcon
Вогонь
Fire іcon
Rockbreaker-DiggingArm Лапа для копання Знищення цього компонента усуває здатність закопуватися під землю. Розрив
Tear іcon
Немає
Rockbreaker-ExhaustPort Вихлопна труба Влучання у цю частину нанесе чимало шкоди роботу. Все Нічого
Rockbreaker-FuelSac Паливний мішок Знищення цього компонента унеможливлює дистанційні стихійні атаки, та спричиняє стихійний вибух. Все Нічого

Атаки Редагувати

  1. Стрибнути й роздавити: наносить 250 шкоди, застосовується з дуже близької відстані (не більше 30 метрів), коли машина на поверхні або частково під землею.
  2. Розгромити щелепами: наносить 200 шкоди, застосовується на відстані 0-14 метрів.
  3. Атака камінням: вибухового типу, наносить 50 пошкоджень за кожну каменюку. Машина "випльовує" камені зі своєї горлянки, атакує у такий спосіб з 0-30 метрів.
  4. Ривок, аби розчавити: наносить 200 шкоди. Машина кидається на гравця, намагаючись накрити своїм тілом. Застосовується з 10-19 метрів.
  5. Вулкан каміння: каменегризун стає сторчма, і, наче пробуджений вулкан, вивергає каміння лаву та попіл. Ця атака вважається вибуховою, і наносить 100 шкоди тому, хто поблизу, а влучання кожного каменя наносить ще 150 пошкоджень.
  6. Укус акули: наносить 200 шкоди. Не має специфіки щодо відстані застосування.
  7. Обертовий розгром: наносить 180 шкоди, застосовується на відстані 0-10 метрів. Машина крутиться, і намагається зашкодити Елой.

Стратегія бою Редагувати

Нізащо не стійте на місці! Це велика машина, яка, тим не менш, швидко рухається, і хаотично змінює траекторію. Якщо ви хочете, щоб каменегризун не зміг атакувати вас з-під землі, роблячи періодичні вилазки назовні, відстреліть йому кігті на передніх і задніх лапах, але варто побоюватися атаки камінням, бо вони завдають великої шкоди і з'являються у величезній кількості. Найсуттєвіший збиток машині завдасть потрапляння в вихлопну трубу, розташовану на задній частині тіла. Також шкоди завдасть стрільба в паливний бак, але варто стояти якнайдалі, бо вибух пального зачеплює дуже велику площу. Якщо ідете на каменегризуна за власним бажанням, то підготуйтесь як слід: купіть чи приготуйте всі можливі зілля здоров'я, не полінуйтесь для цього покращити сумку для зілль, якщо це можливо. Краще одягнути броню із захистом від фізичних пошкоджень, як-от Захисниця Нора, або навіть Ткач щита, якщо ви його вже маєте. У бою рухайтесь та ухиляйтесь від усіх атак. Оточення у Horizon: Zero Dawn частково може руйнуватися, тому забудьте про укриття. Знадобиться весь арсенал хитрощів мисливців на роботів: канатомет, пращі, пастки, ниткомет. Правда, двома останніми фокусами трохи складно буде користуватися, бо каменегризуни водяться на відкритих місцях, і рухаються непередбачувано. Правда, за час бою з ним чимала ділянка буде переорана, тож всі розставлені пастки мають спрацювати. Не забувайте відділяти броню та заморожувати ворога, адже від вразливий до холоду. А от вогонь не спрацює — це теж не забувайте.

Галерея Редагувати

Виноски Редагувати

Роботи
Роботи добувачі
Каменегриз 200
БігунДуголобКаменегризунКлацозубеньПастухСписорігСтрічкорігТупотунСтерв'ятникШуліка
Бойові роботи
Громопащ 200
БуревісникГромопащПилозубСталкерЛиходій
Відновлювачі
Шукач 200
ДовгонігДовгошийШукач (Робот)
Транспортні машини
ВогнБурд 200
БегемотВогняний бурдюкМорозильний бурдюкСкараб
Особливі роботи ЗагарбникЗаражені роботиМеталевий дияволСмертоносник
Інше РоботиШаблон:Всі роботиШаблон:Роботи