FANDOM

Загарбник (англ. Corruptor) —

один з типів машин в грі Horizon: Zero Dawn.

Опис Редагувати

Машина була створена компанією «АСФ», приблизно в 2025-2030 роках, офіційна назва: АСФ - АСА3 «СКАРАБЕЙ» (FAS-ACA3 Scarab). Місцеві жителі звуть їх «демонами», і в цьому є частка правди: у загарбників немає «мирної» професії, вони - справжні воїни. У XXI столітті саме вони були основою роїв, які виготовляла та продавала АСФ. Крім безпосередньої участі в бою (вони не надто сильні, вогнева міць закладена у Смертоносниках), загарбники могли перехоплювати контроль над сторонньою автоматикою — через що війна з чумою Фаро була програна.

Faro Plague

Загарбники — основа "чуми Фаро".

Через сотні років «Затемнення» стало відкопувати машини давно відключених роїв. Вони якось навчились їх вмикати, а загарбників взяли під свій контроль, а ті, у свої чергу, перехоплюють керування іншими машинами на користь нових господарів.

Здібності Редагувати

Вони вкрай швидкі і дуже небезпечні в ближньому бою. На відстані відчути себе в безпеці не вийде: загарбники метають дротики і кидаються гранатами. Не менш неприємна їх властивість - здатність впливати на інші машини. Перехопивши управління, загарбники можуть перетворити нешкідливих бігунів і пастухів у оскаженілі бойові одиниці.

Атаки Редагувати

  1. Машина жбурляє своїм хвостом каменюки, чим наносить 150 шкоди. Атака застосовується, якщо відстань між Елой та загарбником велика.
  2. Стріляє вогнем, чим наносить 60 шкоди при влучанні, і ще 25/сек під час горіння. Далекобійна атака.
  3. Обстріл гранатами: 80 шкоди одразу, 50 потім. Застосовується на відстані 15-50 метрів.
  4. Танець на пазурях: дві атаки ближнього бою, одна охоплює 180°, друга — 360°, обидві наносять 120 шкоди.
  5. Стрибок: коли загарбник на невеликій відстані від Елой, він стрибає на неї. Якщо поцілить, нанесе 120 шкоди, ще й завдасть додаткових пошкоджень.
  6. Камінчики: обпльовує камінцями з невеликої відстані. Тим не менш, ця атака наносить 120 шкоди.

Примітки Редагувати

  • Крім того, що загарбник схожий на чорного скорпіона, він ще й трохи схожий на Женців із серії ігор Mass Effect. Вони так само мають членисті кінцівки, краплеподібну форму тіла, червоне "око" попереду, а ще здатність брати когось під свій контроль.

Галерея зображень Редагувати

Роботи
Роботи добувачі
Каменегриз 200
БігунДуголобКаменегризунКлацозубеньПастухСписорігСтрічкорігТупотунСтерв'ятникШуліка
Бойові роботи
Громопащ 200
БуревісникГромопащПилозубСталкерЛиходій
Відновлювачі
Шукач 200
ДовгонігДовгошийШукач (Робот)
Транспортні машини
ВогнБурд 200
БегемотВогняний бурдюкМорозильний бурдюкСкараб
Особливі роботи ЗагарбникЗаражені роботиМеталевий дияволСмертоносник
Інше РоботиШаблон:Всі роботиШаблон:Роботи