FANDOM

Коли ми з тобою вперше зустрілися, я подумав, як же пощастило цієї рудій, що познайомилася з такою важливою шишкою, як я. Тепер я розумію, що це мені пощастило, коли ти вирішила виділити мені хвилинку.
― Еренд говорить Елой

Еренд - персонаж з гри Horizon: Zero Dawn.

Опис Редагувати

Еренд - представник племені Озерам. Авангард. Доводиться братом Ерзі і володіє хорошим почуттям гумору.

Перша зустріч Редагувати

Вперше гравець зустрічає Еренда на початку гри, коли він приходить в плем'я Нора, щоб укласти мир між ними і Кархою . Він приходить в компанії Оліна і ще кількох людей. У бесіді з Елой трохи жартує, але поводиться пристойно.

Характер Редагувати

Еренд намагається показати себе як людину, що не має проблем, людину, якій все байдуже, але в душі він тримає ряд внутрішніх проблем, наприклад, алкоголізм, який він викорінює під час проходження квестів гравцем.

Також дуже грубо повів себе ,заставивши Елой розслідувати вбивство своєї сестри, коли дізнався, що може візор.

Відносини із Елой та життя самого Еренда Редагувати

Спочатку Еренд відноситься до Елой, як до звичайної дикунки з Нори, але з часом змінює своє ставлення, починає поважати і здружується з дівчиною. Життя Еренда було звичайним, його сестра Ерза була головною в авангарді, іноді брала з собою в походи брата, але завжди була кращою за нього. Еренд це розумів, але особливо не сумував з цього приводу. Справжньою трагедією для персонажа стала смерть його сестри. Після цього Еренд багато пив, але в кінці кінців все переосмислив і зробив висновок, що йому пора зрівнятися зі своєю сестрою. Він стиснув волю в кулак і кинувся до цієї мети.

В останній битві Еренд із задоволенням допомагає своїй подрузі Елой в перемозі над машинами, що у нього чудово виходить. Він показує себе відмінним лідером і товаришем.

Випадкова вікі