FANDOM

60002

Гей, ти!
Так. Ти.
Якщо хочеш прочитати цю сторінку, спочатку відвідай оцю.
Окей?

14:02, липня 13, 2017‎ - час створення сторінки Власна оцінка. А зараз - двадцать четверте липня. Хоча вона не потрапила до Популярних сторінок, але думаю, що варто зробити хоча ще б одну таку, а потім -вже час покаже. Оскільки зараз літо, то варто писати про щось тепле, ВОГНЯНЕ ;-). Ну, що ж. пані та панове, маю честь вам представити "вголосинку" про Елой.

Зовнішність Редагувати

17308990 1360608297328908 7987485513406542415 n

Якщо вірити джерелу з якого я взяла інформацію про неї, її можна оцінити як 7/10 (я не буду оцінювати за своєю думкою, бо я - дівчина і в цьому не розбираюся). Найбільше, що людям в неї подобається - це руде, гарне, подекуди заплетене в поодинокі косички волосся. Оскільки Елой натренована, то вона у чудовій спортивній формі. Очі, скоріше за все, світло-зеленого кольору, сповнені рішучості та допитливості.

Фізичні властивості Редагувати

Horizon-zero-dawn-shot-3
Яка б Елой не була милою і гарною, але ця "няша" здатна піти проти цілої армії. Вона може звалити з ніг самого громопаща і не тільки. Хто ж іще може похвалитися тим, що сам наодинці знищив бойового робота АСФ "Гора", або брав участь у викрадені представників королівської крові самої Кархи Темряви. Тому не варто злити дану красуню)

Розумові характеристики Редагувати

IothPdCANhGB744eTXeb6D-480-80

Як не як, Елой є клоном самої Елізабет Собек, одної з найрозумніших людей її часу. Вона може знайти вихід з будь-якої ситуації. Її тягне вперед жага знаннь. Якби цього не було, навряд чи події гри йшли би саме так, як зараз.

Підсумок Редагувати

Елой, як і Сайленс, не схожі на людей цієї епохи. Вони не поклоняються нікому, вони шукають докази і причини усього цього. Тому вона заслуговує уваги багатьох. Грати нею - одне задоволення.