FANDOM

Horizon-Zero-Dawn™ 20170216231617

«Повертай назад або надивися спойлерів. Вибирай. »

Spoiler-alert

Повертайтеся сюди після завершення проходження гри. Будь ласка.

Тірса: "Велика Матір, ця дитина потребує імені, щоб її знали, щоб твоя любов змогла зігріти її життя, коли сонце зігріває все інше. Скажи її ім'я!"

Раст:"ЕЛОЙ !!!"

Опис

Елой - руда дівчина, яка живе у постапокаліптичному світі. Член племені Нора.

Вона здатна поєднувати природні матеріали з частинами роботів, щоб перетворювати їх у винайдену зброю, боєприпаси, пастки і інструменти.

Елой дуже допитлива, тому вона наважилася розкрити всі таємниці свого світу. Сильна і впевнена в собі, вона була вихована Растом, іншим вигнанцем. Роки поза своїм племенем зробили її доброю до людей. Єдина точка розбрату між нею і Растом - її захоплення технологіями і розробками, прагнення створювати щось нове, поєднуючи незвичні матеріали, в той час як в племені Нóра мають сильні упередження проти технологій стародавнього світу.

Елой відправляється на пошуки, щоб дізнатися більше про своє походження, і зокрема про те, хто її мати. Не знаючи нічого про свою матір, дівчина відчуває сильний емоційний стрес, враховуючи матріархат, що панує в Нóрі.

Незважаючи на те, що Елой ніколи не знала свою біологічну матір, дівчина знайшла в собі сил дізнатися це і дуже сильно поважала і полюбила Елізабет Собек.

Геймплей

Елой отримує досвід, виконуючи завдання в грі. Для неї доступні спеціальні настройки. Існують три різних рівня:

  • Мисливець: переміщення в стелсі робить доступними для Елой нові удари і атаки.
  • Воїн: основна увага - на збільшення завданої шкоди в бою, дозволяючи Елой використовувати важку зброю або стріляти декількома стрілами одночасно.
  • Збирач: підвищує здатності Елой до збирання природних ресурсів і частин роботів. Підсилює її навички крафтингу.

Можна застосовувати також модифікатори від обладнання.

Примітки

  • Елой спочатку була включена в Horizon: Zero Dawn і вважається одним з трьох «китів», на яких стоїть фундамент гри.
  • Дівчина Елой - клон Елізабет Собек, створений Геєю перед смертю. Передбачалося, що дівчина через час зможе повернутися в комплекс і відновити ядро Геї, щоб система почала функціонувати як і раніше. Щоб «АЇД» був знищений Геею раз і назавжди.
  • На думку Тірси, Елой народжена самою Великою Матір'ю— дівчинку було знайдено в підземеллях Древніх

Випадкова вікі