FANDOM

Zd eleuthia icon by xelku9-db2v8tu

ЕЛЕФІЯ - це відгалуження ГЕЇ, створене Патріком Брошаром-Кляйном. Призначене для відтворення людської раси після Чуми Фаро.

Бункери Редагувати

Як відомо, на території Землі знаходяться бункери ЕЛЕФІЇ. Один з них, ЕЛЕФІЯ-9, знаходиться на території Нора. Двері до бункеру вважаються Великою Матір`ю.

Діти Редагувати

Відомо, що у бункерах вирощувалися діти, які були виховані роботами-батьками. Там знаходилися кімнати для їх розвитку. Одна з них - це кімната для навчання, де мали використовуватися дані АПОЛЛОНа, для вивчення історії людства. Але, оскільки, Тед Фаро очистив дані, дітей у кімнату не допускали.

Цікаві факти Редагувати

  • У грецькій міфології Елефія (Ілітія) - богиня дітонародження [1].

Виноски Редагувати

  1. Ілітія, або Ейлейтія, Ейлітія, Іліфія (грец. Ειλείθυια) — богиня дітонародження, дочка Зевса й Гери. У грецькій міфології була рятівничою або ворожою силою при пологах. Виступала як самостійне божество, але часом її ототожнювали з Герою або Артемідою. І, шанували також у Єгипті, де було однойменне місто з її храмом. Іноді її об’єднували з богинями Баст та Ісідою. В античних письменників розповіді про І. дуже різноманітні й суперечливі.
    Зображували її молодою жінкою, із закутаною в плащ головою, з оголеними руками й смолоскипом — символом нового життя Ілітія.