FANDOM

Громозев (англ. Thunderjaw) - один з типів роботів в грі Horizon: Zero Dawn.

Опис Редагувати

Громозев - це величезна машина, за потужністю арсеналу перевершує всі інші машини в десятки разів. Для недосвідченого гравця становить загрозу найвищого рівня.

Атаки Редагувати

  1. Атака хвостом з розвороту. Дуже потужна атака, що відкидає гравця назад. Машина використовує її, коли гравець знаходиться в безпосередній близькості від неї.
  2. Атака за допомогою дисків. Машина випускає з дискомета безліч дисків, які на кілька секунд зависають у повітрі, потім по черзі наводяться на те місце, де стоїть / стояв гравець за допомогою синього променя і летять туди так само по черзі. Коли ви рухаєтеся, диски будуть наводитися туди, де ви стояли секунду назад, не роблячи ніяких випереджень. Але будьте уважні, вас все одно може зачепити вибухом.
  3. Обстріл гравця за допомогою знарядь на морді. Машина починає з великою швидкістю випускати з двох своїх знарядь плазмові промені, які летять в гравця. Їх легко уникнути, потрібно просто побігти в будь-яку сторону.
  4. Затоптування. Машина починає тупцювати на місці, завдаючи великої шкоди. Ця атака застосовується тільки тоді, коли гравець стоїть під самою машиною.
  5. Таран. Машина розганяється і таранить вас, завдаючи відчутної шкоди і відкидаючи в сторону. Застосовується, якщо гравець стоїть перед машиною.

Примітки Редагувати

  • Елой зможе брати під контроль цю машину, коли просканує ядро ​​котла «Дзета».
  • У ситуації, коли поруч з Громозевом ходять інші хижі машини, вам дуже допоможе бойовий лук Карха Темряви, досить просто 3 рази вистрілити по машині зараженою стрілою, і якийсь час Громозев буде атакувати і вбивати своїх побратимів.

Випадкова вікі