FANDOM

Horizon-Zero-Dawn™ 20170216231617

«Повертай назад або надивися спойлерів. Вибирай. »

Spoiler-alert

Повертайтеся сюди після завершення проходження гри. Будь ласка.

ГЕЯ - один з персонажів, штучний інтелект у грі Horizon: Zero Dawn.

Опис Редагувати

ГЕЯ є основою проекту «Нульовий Світанок», головним штучним інтелектом всього проекту. Будучи як би уособленням Матері-Землі, ГЕЯ мала головне завдання - повторно ретрансформувати Землю в свій початковий стан.

Передумови Редагувати

Як головному продукту проекту «Нульовий Світанок», Геї було доручено стежити і управляти повторною трансформацією Землі після руйнувань, що сталися в результаті чуми Фаро. Робота над Геєю велася в величезному підземному комплексі, відомому як Гея - Прайм, де розташовувалося ядро ​​комп'ютера і всі створені для неї відгалуження, необхідні для ретранформації планети.

Історія Редагувати

Через деякий час після активації ГЕЇ, Тед Фаро зв'язався з командою Гея-Прайм, намагаючись виправдати себе. Домігшись довіри, Фаро скористався цим і очистив архів, що зберігається в одному з відгалужень ГЕЇ - АПОЛЛОН, знищивши тисячі років історії, примушуючи майбутні покоління людства до невігластва і примітивізму. Потім Фаро пішов ще далі і розпорядився, щоб об'єкт скинув свої запаси кисню, убивши всіх співробітників Геї-Прайм.

У 31-му столітті ГЕЯ отримала невідомий сигнал від невідомого джерела. Це негайно призвело до того, що все підлеглі функції стали самосвідомими і нестійкими. Одна з підфункцій, АЇД, намагалася захопити контроль над терраформуючою системою, щоб знищити Землю. Аби не допустити цього, ГЕЯ активувала відмовостійку систему, в якій реактору в об'єкті Гея-Прайм було наказано самознищитися, в надії знищити Аїда. Був активований другий відмовостійкий режим, замовивши камеру для гестації в колисці для створення клона Елізабет Собек. Цей клон, досягнувши фізичної зрілості, зможе використовувати її ДНК для входу в усі об'єкти проекту «Нульовий Світанок» в надії відновити Гею.

Однак, АЇД відреагував незвичайним чином, випустивши вірус, який знищив код, що утримує його на місці, в результаті чого АЇД зник в невідомому місці. Це негативно відбилося на даних, в тому числі на Альфа-реєстрі, системі безпеки ДНК в Колисці, що призвело до невдалого результату ефективного відключення здатності клона увійти в Колиску для перегляду повідомлення ГЕЇ.

Випадкова вікі