FANDOM

Вістря списа - основний квест в грі Horizon: Zero Dawn. Рекомендований рівень для проходження даного завдання - 3-5.

Вістря-списа

Проходження Редагувати

Після кат-сцени, відшукайте Раста на вершині гори. Поговоривши з ним, вирушайте виконувати завдання. Але перш ніж іти, обов'язково витратьте доступні очки навичок.

Далі вам потрібно буде проявити отримані знання з минулого завдання. Цього разу Елой буде одна і їй ніхто не зможе допомогти, тому на полюванні за машинами дійте обережно. Отже, для виготовлення вогненних стріл вам знадобляться:

  • 10 деревників - прості гілки, нарвати їх можна де завгодно.
  • 3 вогнежара - зараз цей ресурс можна дістати тільки з бігунів (місце проживання буде позначено маркером), але в подальшому його можна буде знайти і в інших машинах. Бігунів охороняють шукачі - не втрачайте їх з поля зору, а краще непомітно усуньте їх.
  • 5 металевих осколків - випадають після вбивства будь-якої машини в різних кількостях.

Зібравши всі необхідні ресурси, перейдіть в інвентар і створіть кілька вогненних стріл (їх краще не витрачати до зустрічі з пилозубом).

Потім вам треба буде поговорити з Карстом. Він місцевий торговець, який нехтує законами племені і торгує з вигнанцями. Знайти його можна в поселенні, недалеко від місця проживання бігунів. У нього можна придбати деякі речі або продати непотрібні. У нього ви повинні отримати ниткомет - це зброя, що дозволяє розставляти пастки, які вибухають, коли ціль зачіпає натягнуту між двома кріпленнями нитку. Після покупки зброї перейдіть в меню завдань і виберіть навчальні завдання ниткомета. Так ви можете краще зрозуміти принцип роботи пристрою і отримати досвід для підвищення рівня.

Закінчивши розмову, вирушайте до Північних воріт.

Після, треба вбити пилозуба. Біля воріт вас чекатиме Раст, поговоривши з ним збережетеся за допомогою багаття - так ви почнете полювання на пилозуба. Після настання ночі йдіть за наставником, він приведе вас до машини. Виявивши машину, Раст покине вас і вам доведеться самим справлятися з нею.

Випадкова вікі