FANDOM

Вступ Редагувати

Inmyopinion

Саме в таких статтях я буду розказувати власні думки щодо цієї гри. Я думаю, що людям буде цікавіше знати про гру не в темі нудних статей, а думок звичайного смертного). Всі сторінки такого типу зберігатимуться в Категорії: Вголосину.

P.S. Якщо ви хочете більше таких статей, тоді напишіть в коментарях і не забудьте додати тему бажаної "вголосинки".

Мої думки щодо Horizon: Zero Dawn Редагувати

Сюжет Редагувати

Горизонт: Нульовий світанок (давайте в цій статті будемо так його називати, щоб не повторювалися слова) - досить цікава гра з цікавим сюжетом. Саме тут представлені всі людські моральні якості. До того ж позитивні і негативні.

Можливо, ця гра застерігає, що ми маємо піклуватися про Землю та не робити необдуманих вчинків. Ми тут бачимо приклади "промивання мізків" (взяття під контроль Племені Карха АЇДом), зради (зрада Оліна), строге дотримування закону, спроби вижити в жорстокому світі та чисті взаємостосунки. В цій грі ми можемо спостерігати неочікувані повороти сюжету. Цим гра і заслужила звання "шедевру".

Геймплей Редагувати

На мою думку, досить складно грати подібну забавку на консолі, але, як кажуть, у кожного свої смаки. Різні види зброї, керування, анімації справді захоплюють і досить класно, що під час гри Елой кидає усілякі коментарі. Зміна дня і ночі, дощ, снігопад, піщана буря - це досить круто.

Графіка Редагувати

Графіка просто чудова. Деталізація кожної травинки, зморшки на обличчі, промальовка NPS - просто шикарні.

Підсумок Редагувати

Горизонт: Нульовий Світанок - це гра, яку варто зіграти. Багато локацій, культура і поведінка племен заворожують. Звичайно, що будуть деякі складності: але яка гра без складностей цікава?

Випадкова вікі