FANDOM

Буревісник (англ. Stormbird) —один з типів машин в грі Horizon: Zero Dawn.

Опис Редагувати

Буревісники - величезні механічні птахи, зовні схожі на орлів або шулік. Зустріч з буревісником - майже завжди вірна смерть. Ці роботи здатні проводити цілий ряд смертельних електричних атак, а також пересуватися з неймовірною швидкістю.

Елой навчиться брати цих роботів під свій контроль після перехоплення котла "ДЗЕТА".

Частини тіла Редагувати

  • Тулуб — не має певних вразливостей;
  • Контейнер з вогнежаром — два розташовані на спині біля хвоста, вразливі до вогню та розриву;
  • Двигун — по три на кожному крилі, всього шість. Якщо знищити цей компонент, машина більше не зможе здійснювати атаки з пікіруванням. Вразливий до розриву;
  • Контейнер з охолоджувачем — на спині між крилами, вразливий до холоду і розриву;
  • Розрядник — якщо знищити цей компонент, машина більше не зможе випускати електричні снаряди. Розташований на грудях знизу. Вразливий до розриву.

Навички Редагувати

Буревісник - швидка і рухлива літаюча істота, яка може створити електричний дощ. Будучи завислим у повітрі, може створювати енергетичний заряд з сконденсованих блискавок.

Навіть будучи збитим, на землі буревісник продовжує становити серйозну небезпеку за рахунок дзьоба і кігтів. У бій також вступає хвіст, наносячи шкоди по області коли механічний птах крутиться навколо.

Особлива навичка Редагувати

Громовий крах - накопичуючи енергію, буревісник створює навколо себе енергетичний щит. Закінчивши, птах врізається в землю і вивільняє накопичене, завдаючи величезної шкоди навколо і позбавляє рухомості противника.

Тактика бою Редагувати

Стріляйте відбійними стрілами і постарайтесь знищити розрядник. Всіляко ухиляйтесь від будь-яких атак буревісника, та старайтесь знайти укриття від атак згори. Через отримані пошкодження робот може втратити двигуни і почати переслідувати Елой пішки. Але його великий розмір означає, що у нього великі кроки. Будьте уважні, коли буревісник створює навколо себе сферичне електричне поле — у такі моменти стріли не можуть його вразити.

Якщо поблизу є калюжа чи озерце, не підходьте близько, тому що найменше потрапляння електрики у воду вбиває все живе у водоймі.

Роботи
Роботи добувачі
Каменегриз 200
БігунДуголобКаменегризунКлацозубеньПастухСписорігСтрічкорігТупотунСтерв'ятникШуліка
Бойові роботи
Громопащ 200
БуревісникГромопащПилозубСталкерЛиходій
Відновлювачі
Шукач 200
ДовгонігДовгошийШукач (Робот)
Транспортні машини
ВогнБурд 200
БегемотВогняний бурдюкМорозильний бурдюкСкараб
Особливі роботи ЗагарбникЗаражені роботиМеталевий дияволСмертоносник
Інше РоботиШаблон:Всі роботиШаблон:Роботи