FANDOM

Бегемот (англ. Behemoth) - одна з машин у грі Horizon: Zero Dawn.

Подання Редагувати

Бегемот зовні нагадує носорога з пірамідальної формою морди. Володіє жвалами, на яких розташовані інструменти, що обертаються, як у пилозуба. Є транспортним механізмом. Може маніпулювати гравітацією за допомогою невеликих генераторів гравітаційного поля, розташованих на шиї і плечах. Під черевом Бегемота розташований транспортний контейнер, який представляє жовту каністру.

Історія Редагувати

Під час ліквідації наслідків чуми Фаро, ГЕЯ створила бегемотів, завданням яких було видобуток ресурсів і розчищення місцевості від каменів і перешкод.

Через програмний збій, бегемоти перетворилися в серйозних супротивників. Незважаючи на відсутність бойових якостей і пристосувань, вони можуть завдавати тонни шкоди за допомогою гравітації і каменів або ж просто зламати все, що підійде занадто близько.

Здібності Редагувати

Бегемот - люта машина, в бою представляє загрозу через свої розміри і можливістю впливати на гравітацію. На відстані здатний піднімати великі камені і кидатися ними. У ближньому бою використовує передні ноги, застосовуючи їх для створення удару-землетрусу, що завдає колосальної шкоди супротивникам.

Особлива здатність Редагувати

Гравітаційне зчищення - дистанційна атака, що довго заряджається. Бегемот піднімає кілька каменів, які оточують його. Після цього робить випад вперед і розкидає каміння в різних напрямках.

Випадкова вікі