FANDOM

Баст - член племені Нoрa і незначний антагоніст в Horizon: Zero Dawn. Розстріляний культистами "Затемнення" під час Ініціації.

Історія Редагувати

Дитинство Редагувати

У перші роки Баст не виявив жодних ворожих намірів щодо Елой. Мабуть, Баст повільно розвивав вороже ставлення до Елой після того, як, присутня на даний момент, Матір Нора відвела дітей і його, у тому числі, від дівчинки, сказавши, що вона - вигнанка і її потрібно уникати.

Згодом він проявив свою неприязнь до Елой, назвавши її "Безродною" і кинувши камінь на неї зі скелі.

Ініціація Редагувати

Елой і Баст знову зустрічаються Серці матері на Ініціації, Баст ясно демонструє свою неприязнь до Елой знову, назвавши інцидент з каменем "заповітною пам'яттю". Вала, ще одна учасниця Ініціації, сварить Баста і говорить йому, щоб він перестав. А він звинувачує Елой у тому, що вона "намагається одягнутися як Нора", і говорить, що їй не належить проходити Ініціацію.

Під час Ініціації. Елой добула трофей з Пастуха, але Баст вибив його з її рук, що змусило дівчину добути новий і відстати від інших учасників.

Смерть Редагувати

Коли Ініціація завершилася, Баст, разом із Валою, зайняв друге місце. Він надмірно зреагував на перемогу Елой і безуспішно переконував наглядача, що вигнанка шахраювала. Раптом, група вбивць розпочала диверсію. І під час обстрілу Баст погодився допомогти Валі та Елой і стримував певний час культистів, щоб інші кандидати врятувалися. Коли він побачив, що Вала загинула від Смертельної гармати, він безрозсудно побіг за нею і зустрів таку саму долю декілька секунд пізніше.

Ті, хто залишився живим, згадували Баста і Валу, як героїв.

Особистість Редагувати

Баст показаний, як людина, що віддана традиціям Нора. Він мав нахабне ставлення, особливо до вигнанців.

Незважаючи на його загально неприпустиму манеру поведінки, Баст протягом останніх хвилин свого життя проявив сміливість та честь, воюючи проти "Затьмарення", достатньо довго, щоб врятувати життя інших виживших кандидатів.

Випадкова вікі