FANDOM

Faro Logo

Автоматизовані Системи Фаро - корпорація, яка виробляла роботів в середині 21 століття. АСФ несе відповідальність за чуму Фаро та знищення біологічного життя на Землі.

Історія Редагувати

Компанія була заснована Тедом Фаро в 2033 році. Вже в перші роки компанія успішно працювала з популярними лініями персональних сервісників та охоронців, але вона була затьмарена на той час такими гігантами промисловості, як General Synthetics та RECorp. Під час кліматичної кризи 20-х років 21 століття АСФ досягла найбільшого успіху з впровадженням "зелених" роботів та їх екологічних заходів з очищення та детоксикації під керівництвом д-ра Елізабет Собек. До 2049 року АСФ вирішила проблему кліматичної кризи та стає найбагатшою корпорацією в світі, рекордна ринкова капіталізація якої перевищує 23 трильйони доларів.

Але до кінця 2040-х років Фаро вирішив переорієнтувати "зелену" робототехніку на військово-промислову та відкрив відділення військової оборони АСФ, фактично перетворивши компанію на військового підрядника. Після цього доктор Собек покинула АСФ і заснувала компанію Miriam Technologies.

До 2055 року АСФ контролювала 61% частки ринку для автоматизованих військових платформ, уклавши контракти з 353 країнами, громадськими організаціями та корпораціями.