FANDOM

Hades-icon

Логотип АЇДа

Протокол «АЇД» - це одне з відгалужень ГЕЇ, завдання якого полягає в тому, щоб знищити біосферу, якщо вона буде створена ГЕЄЮ зі значними погрішностями. Надати ГЕЇ чистий аркуш для нової роботи.

Принцип роботи протоколу «АЇД» Редагувати

Maxresdefault-0
«Аїд» працює за наступним принципом:
  1. Гея віддає роль «капітана» «АЇДу»;
  2. «АЇД» робить свою справу, знищуючи непридатну для життя біосферу;
  3. Після завершення роботи «АЇДа» Гея забирає роль керівника назад

АЇД і Карха Темряви Редагувати

Гея спробувала знищити АЇДа, а разом з ним і своє ядро ​​(себе), але у неї це не вийшло. Довгий час «тілом» для АЇДА служила «туша» стародавнього робота - РБО7 «Гора». Одного разу Сайленс, що на той час дружив з Гелісом і Кархою Темряви, знайшов тушу «Гора» і вирішив спробувати його полагодити, сподіваючись на те, що зможе отримати знання про світ Древніх від цієї машини. У Сайленса все вийшло, він зміг повернути АЇДа до життя, і Сайленс, трохи поспілкувавшись з АЇДом, запропонував другому угоду. Так як Сайленс знав, що плем'я Карха Темряви чекає свого бога - «Поховану Тінь», він запропонував АЇДу видати себе за цього самого бога. В обмін Сайленс хотів від АЇДа всі знання, які той зберігав. Угода пройшла успішно. Сайленс привів жерця Кархи Темряви до АЇДа, і той повірив, що це та сама «Похована Тінь», яку його плем'я шукало довгі роки. Після того, як жрець і його охорона віддалилися, Сайленс зажадав від АЇДа знання, які він йому обіцяв, але, на жаль, вся інформація не могла вміститися в мозок звичайної людини, і АЇД виробив модернізацію тіла Сайленса. Зрештою обидва залишилися задоволені і розійшлися.

Після того, як Сайленс полагодив робота, пробудивши АЇДа, другий вважав, що його перша основна задача - знищити біосферу Землі, навіть коли йому не надходило наказу від ГЕЇ про це. Завдання, яке АЇД поставив на друге місце - знищити Елой, так як вона має ДНК, що на 99,47% збігається з ДНК Елізабет Собек, і по суті є її реінкарнацією, здатною просто стерти АЇДа. Тому АЇД вирішив скористатися ситуацією і почав давати завдання членам племені Карха Темряви, пояснюючи це тим, що так бажає «Похована Тінь». Геліс і його одноплемінники були маріонеткою в руках програми - вони беззаперечно підкорялися. В кінцевому підсумку АЇД дійшов до того, що змусив Карху Темряви напасти на Меридіан, так як там був «Шпиль» - пристрій, за допомогою якого можна було розіслати сигнал і пробудити стародавні бойові машини, які б почали знищення біосфери Землі. У нього це майже вийшло, але дівчина Елой змогла вчасно зупинити АЇДа, відключивши стародавні бойові машини, що вже прокинулися.

Подальша доля програми Редагувати

Horizon-zero-dawn-sylen2

У фінальній катсцені гри показано, як зі свого колишнього тіла вилітає АЇД, і, пройшовши довгий шлях, виявляється в посудині, який тримає в руках Сайленс. Говориться про те, що АЇДа пробудили якісь «господарі». Тепер Сайленс, ймовірно, має намір отримати ще більше знань від АЇДа, і після їх отримання знову звільнить програму.

Випадкова вікі