FANDOM

Ініціація — основний квест в грі Horizon: Zero Dawn. Нагорода: 2500 ХР, 1 очко досвіду.

Horizon-Zero-Dawn-Outcast

Проходження Редагувати

Наступний день для Елой почнеться з випробувань. Першим з них буде полювання: в засніжених горах вона та інші підлітки зустрінуть зграю пастухів — це полохливі машини, які цього разу не становлять небезпеки. Завдання: убити одного робота і зібрати деталі з нього. Отримавши трофей, один з конкурентів виб'є його з рук Елой, і їй нічого не залишиться як добути новий.

Здобувши другий трофей, біжіть до маркера. Опинившись на покинутій стежці потрібно бігти по ній, орієнтуючись за маркером і виступами. Місця, по яких можна пробігти, будуть виділені жовтою мотузкою або білими виступами.

Вийшовши на фінішну пряму одною з перших, Елой буде прийнято в плем'я, але обряд буде перерваний недоброзичливцями. Тепер її завданням є вбити всіх ворогів, і для цього краще діяти потайки. Ви можете розібратися з ворогами, стоячи на гребені гори, за допомогою лука, або ти можеш прокрастися непоміченим до них і з ними боротися. Після того, як кілька хвиль супротивників будуть відбиті, розпочнеться кат-сцена, після чого завдання буде завершено.

Випадкова вікі